[Interview] Achmed Awad over reclameplatform The Next Ad
- Bureaus
- 14 jan 2016 @ 00:08
- Link
-
Dewi Smeenk
Freelance Redacteur
Nederlands MediaNetwerk - Online advertisingSocial media
- 14 jan 2016 @ 00:08
- Dewi Smeenk
Na amper een jaar ontvangt TNA al de erkenning van zijn meest belangrijke partner, Facebook. The Next Ad mag zich voortaan Facebook Marketing Partner noemen met zijn Ad Technologie. Wij spreken de oprichter Achmed Awad.
Achmed, kun je The Next Ad introduceren en de relatie met Media Injection toelichten? Wie zijn jullie, en wat doen jullie?
The Next Ad is een Facebook & Instagram advertentieplatform waarmee marketeers dankzij investeringsalgoritmen automatisch campagnes kunnen laten optimaliseren. We vonden het eigenlijk ironisch dat in de marketing men altijd sprak over ‘spend’ terwijl het eigenlijk ‘invest’ moet zijn! TNA is geboren uit Media Injection omdat we als social media management platform al veel met organische content op social media deden en paid content daarmee in het verlengde lag.
Na amper een jaar mag TNA zich Facebook Marketing Partner noemen. Had je dit verwacht? Wat houdt het precies in om Facebook Marketing Partner te zijn?
Ja en nee! Facebook stelt hier strenge eisen aan. Dus ondanks dat we een goede relatie hadden, moest er heel hard gewerkt worden om het voor elkaar te krijgen. Facebook Marketing Partners zijn zowel qua technologie en kennis ‘best in class’. Wij proberen onze klanten dus net zo goed, al dan niet beter dan Facebook zelf, te helpen met hun advertentiecampagnes. Facebook heeft zelf beperkte capaciteit en zet daarom een selectie partners in om het succes van Facebook verder uit te breiden.
-
Dewi Smeenk
- Werkt bij: Nederlands MediaNetwerk
- Functie: Freelance Redacteur
- Website:http://www.nederlandsmedianieuws.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Geflipte campagne van BikeFlip02-05-2024
- Fairtrade Original zet focus op... 30-04-2024
- Holland Festival gaat voor... 29-04-2024
- Vredestein lanceert 'beestachtige'... 29-04-2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag... 28-04-2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing